Kendi makinandan belirli sayıda gönderim yaparsın. Çoğu mailler spama takılır yada göndermez. Program kullanıp gönderiyorsan DNS sunucusu üzerinden gönderimde şişme olur %50 ve yukarısı gitmez. PHP tabanlı gönderim yaparsan %90 gönderimin başarılı olur fakat çok az ve zaman olarak çok uzun sürer. Bu söylediklerim evinde yaparsan geçerlidir.
Sağlıklı şekilde mail gönderimi yapacaksan örnek vereyim 1 ayda 5 milyon mail gönderimi diyelim bunu SUNUCU alıp yapmanı öneririm en sağlıklı ve garantilisi budur.
vps alıp programla yollasam spam a takılır mı.