Newyork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi sorun yok bu gösterdigin, ama reklam yerleştirimin kötü gibi tıklama az + sayfa to oranı %13 leri filan geçmedikten sonra sorun olmaz
Yorum için sağolun hocam buradan anladımki sayfa to oranın agore hareket edeceğiz.
İmzamdaki siteye bakarsanız reklam yerleşimi nasıl Hocam.Eğerki iyi değilse nasıl dersiniz?