evet sayın hocam . Herkes haksız kazanç peşinde.
Google Reklamıysa google'a feedback olarak atıcaksın.
Aynısını adtech için yapmışlardı,Koos Koca adtech'in sitesinde geri bildirim atacak bir yeri 15dk arayıp bulamadım. Bende bıraktım,ee hak etmişler ama artık.
Adtech reklamıysa sen gene bir bak. Belki bulursun.
Hiçbiri değilse ne reklamı olduğu yazar. Hiç durma,şikayet et.
Escape! Yanlış düşünüyorsun.
Bu milleti kandıran ş***siz kazanıcak bizim reklam başı kazandığımız gelir mi düşecek? yok arkadaşım,saol. Kimseye göz açtırmayın.