Merhaba Arkadaşlar Biraz önce bir konuda gördüm forumda bir adamda 200.000 tllik script varmış
bende soruyorum bildiğiniz en pahalı script hangisi demo adreside verirseniz memnun olurum




edit: konuyu şikayet etmeyinde arkadaşlar genel kültürümüz artsın lütfen