O Kişinin k.kartı nunarası ile banka şubesine gitceksin ve para yatırcaksın örnek veriyom
Adamın aylık limit 100TL
Sen 200TL yatırıyon onun aylık limit 300TL oluyor yani içerde para olmuş oluyor harcadımı ordan düşüyor yada ATM özellikli bankamatik ile kartısz işlem menüsünden k.kartı faturası ödeme yapabilirsin.


Ama son 2 yıldır tüm bankalar k.kartı almak istenlere banka hesabıda açıyor direk banka hesabınada yatıra bilirsin kart'a yatırcam diyorsan yatır.