serdar128 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
full sürümünü bulurumda , düzenlemek basit mi yoksa ?
programın adını yeni duyduğuna göre senin için zor olsa gerek.ama uğraşırsan öğrenirsin çokta zevklidir...