mrb arkadasım elımde lenovo bır laptop var bana bır arkadasımdan hedıye geldı kendımde asus oldugu ıcın bunu satıyorum ıyı bır laptop kullanıldı ama 2 ay kadar fılan kullandım cok az bır sure hıc bır sorunu yok msn ekle goruselım info@semuweb.com