sanal pos dediğiniz zaman insanlar doğal olarak sanki SANAL POS Sistemini kendileri hazırlayacaklarmış gibi fiyat veriyorlar.
Bir uyelik sistemi hazırlamak 20 sanal pos kurmaya bedel zaman alıyor.
Şimdi birisi üyelik sistemine kimse kalkıp ben 5,000 dolar fiyat vermez değilmi?
sanal pos kurulumu dediğin şey.
3-5 veriyi bir XML e yada sockete göndermekten başka bişi değildir.
zaten ilgili banka apileri veriyor vermezse bile api yazmak taş patlasın güvenlik sistemi ile birlikte 10-20 satır koddan fazla değildir.
sanal pos kuruluma ihticaı olan varsa pm atsın bana 15 dakikada bedava kurup vereyim.