y4z4RcizeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ilginç bir insansın he Hem saygı sunuyorsun hem de 'atlama' tabirini kullanıyorsun. Bu nasıl bi tezatlıktır? Saygı sunduğun 'şeyler'i iyi seç bari... Ya da saygıyı ifade ediş tarzın üzerinde oynama yap ki yanlış anlaşılmayasın.
Alıntındaki linki görmemiştim. Oraya gelene kadar 4 sayfalık kavga okudum. Oruç oruç; bırak da olsun o kadar Dediğin linke de baktım. Farklı bir link senin verdiğinle. Neden farklı olduğuna dair yorum yazıp kimsenin hakkına girmek istemiyorum.
Her insana saygı sunarım,her insan kötüde olsa iyide olsa 2 günlük dünyada Allah'ın kuludur.Onun için saygımı kimseden eksik etmem.

Saygılar...