fzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1- o programı hiç görmedim bilmiyorum
2- bu programı ihtiyaç duyduğum için kendime yazdım sonra satışa çıkardım
Hocam programa domainleri kayıtlı tutma özelliğini ne zaman eklersiniz?