Regal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Scripti satın aldım arkdaşilgilencem dedi ilgilenmedi.Bi ilgilensen ozaman ilgilenmicem de baştan ona göre kendimizi ayarlayalım.
bir yanlışlık var herhalde, konudada belirttiğim tarihler için özür diledim. fakat artık burdayım ve Messenger'de oluyorum. yazdığınız takdirde mutlaka cevap veririm.
iletişim kopukluğu olmuştur lütfen pm ile msn adresinizi belirtirmisiniz ?