Merhaba, editlemeye çalıstıgım flash/Swf ler var, bunları SWF decompiler ile fla ya çeviriyorum fakat bozulmalar oluyor(yapmaya calsıtıgım tum swf lerde meydana geliyor netten indirdigim fla ları duzenlerkende aynı sey meydana geliyor), ben sadece icindeki bi kac metni degistirmeye ve resimlere tıklanınca yonlendirilecegi adresi değiştirmeye çalısıyorum bu konuda yardım edebilecek kimse varsa lütfen iletişime geçebilir mi benimle acilen.
her dosyayı herkes decomp edemez etse zaten flash geliştiricier ekmek yiyemez. legal olmayan ve fla ları ile yapılan duzenlemeler sonucunda satışa cıkacak her dosya da illegaldir .
Lütfen herkes artık decompiler programlarla anında fla yapacagı kanısını yıksın. bu konu nezlinde herkese soylemek isterim .
Bu da bi bilgi ve deneyim konusudur. cunku ve burda bircok kişi bu konudan rahatsız .cunku flash la ugrasanlar boyle anında fla efsanesi yuzunden yaptıkları seyin degersiz goruldugunu soyluorlar haklılarda. bu tip yanlıs kanılar yuzunden flash degerleri cok kucuk goruluor....