piyasadaki durgunluk ile ilgili tam bir konu açacaktım ki bu konuyu gördüm, satılan domainlerden ziyade bence artık bu işle ilgilenen bütçe ayıran domain toplayıcısı adam kalmadı en son 250TL+ domain forumda ne zaman satıldı hatırlamıyorum, 3haneye bile 10 yıllır PRli fln olunca çıkıyor, tabii alıcılar "süper öz gerçek jenerik" gibi sıfıatlarla saçma domainleri piyasaya sürüyorlar ama güzel domainlere de iyi teklif gelmiyor, e böyle olunca da iyi domain sahipleri satışa sunmuyor...