Konu
N97 Nihayet Türkiyede
20-08-2009, 17:30:49
#32
DEKAN
herşeyi hoş güzel ama kamerasını hiç beğenmedim, diğer telefonum n95 ve o n97den kat kat iyi çekiyor. Genel anlamda memnun kaldım ama öneririm.