Merhaba, editlemeye çalıstıgım flash/Swf ler var, bunları SWF decompiler ile fla ya çeviriyorum fakat bozulmalar oluyor(yapmaya calsıtıgım tum swf lerde meydana geliyor netten indirdigim fla ları duzenlerkende aynı sey meydana geliyor), ben sadece icindeki bi kac metni degistirmeye ve resimlere tıklanınca yonlendirilecegi adresi değiştirmeye çalısıyorum bu konuda yardım edebilecek kimse varsa lütfen iletişime geçebilir mi benimle acilen.