shelleri ben mi atmışım bi de ona baksaydın shell atcak olsm neden db mi ftp dosyalarımı servere yükliyim o kadar uğraşacağıma atardım ne yapcaksam yapardım bir bakıyorum sizin serverinize geçtikten 1 gün sonra sitem hackleniyor onun ertesi günü de şifrelerim değiştirilip dosyalarım siliniyor hiç kullanamadan hesabım iptal oluyor ne iş anlamadım