Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ben awtservers'ta sayın Tarık beyin samimiyetine şimdi inanıyorum. Bizzat telefonda da görüştük. İletişim problemlerinin kaynaklarından bahsetti. Tekrar böyle bir tatsızlığın yaşanmamasını diliyorum. Onlarda gerekli tedbirleri alacaktır şüphem yok. Kendileri dikkatle tüm problemlerimle ilgilendiler ve bir bir anlattılar neler yapmam gerektiğini.
Hosting firmalarının ne kadar ağır bir çalışma yükü altında olduğunuda göze alarak anlayışla karşılıyorum arada böyle aksaklıklar çıkabilir umarım bir daha yaşanmaz.
Teşekkür ederim.