İsminizi bilmiyorum ama sayın müşterimiz diye hitap edeyim, bu birkaç gün içinde bize ulaşım problemi çektiğiniz için firmamız adına özür dilerim, sık yaşanmayan bir durum ama aksilikler zinciri üstüste vuku bulmuş, kusurumuz olmuşsa affola...