Sizin ftp loglarınıza bakıyorum 4 adet cgi shell atılıyor, ve sonra cgi telnet çalıştırılıp başka hesaplara sızma girişimi yapılıyor, bu konuyla ilgili bize 1 saat önce destek bildirimine bulundunuz, buraya gelip karalamanın anlamı yok iyi niyetli birisi olsaydınız önce bize danışır çözüm yolu arardınız. Destek bildiriminde size yanıt verdim ve o yanıtta da gayet ciddiyim. Ayda sadece reklama binlerce TL para harcayan bir firmayı 5 TL için karalayamazsınız !