dft12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hoş değişik bi çalışma olmuş
Teşşekürler
isletmeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm malatya burda mübarek Eline sağlık hemşo...
Malatya'lıyız. Biz bu alemde çok varız Teşşekür ederim hemşerim.
LordEspoir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
harika olmuşta hep hep kendine olmuyor arada bizi de gör
Aslında imzada da ayazdığım gibi amatör biriyim. Ama valla açtım Photoshop CS4'ümü :P yaptım bişiyler. Size de yaparız, beğendiyseniz..
dft12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
malatyadan fazla uğraşan yok bu işlerde uğraşanlarda burda zaten hemşerilerim
Ben bi ara Malatya'da tek ben varım sanıyordum Buraya girince o fikrin yanlış olduğunu anladım