hoş değişik bi çalışma olmuş
Teşşekürler
Tüm malatya burda mübarek

Eline sağlık hemşo...
Malatya'lıyız. Biz bu alemde çok varız

Teşşekür ederim hemşerim.
harika olmuşta hep hep kendine olmuyor arada bizi de gör
Aslında imzada da ayazdığım gibi amatör biriyim. Ama valla açtım Photoshop CS4'ümü :P yaptım bişiyler. Size de yaparız, beğendiyseniz..
malatyadan fazla uğraşan yok bu işlerde uğraşanlarda burda zaten hemşerilerim

Ben bi ara Malatya'da tek ben varım sanıyordum

Buraya girince o fikrin yanlış olduğunu anladım