Alıntı
Kodlar tarafımca noterde tastik ettirilmiştir.
öncelikle hayırlı olsun. bol kazançlar dilerim..
sakıncası yoksa noter tastik belgesi ve/veya fotokopisi görebilirmiyiz ?