Konu
AwtServers'a Ulaşabilen Var mı !!!!!
19-08-2009, 18:08:08
#11
elektron
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Evet şimdi konuştum Ahmet diye yeni birisinin işe girdiğini ve bu kişiye herşeyi en baştan anlatmam gerektiği söylendi. Şimdi bide onu bekleyelim bakalım.