Konu
AwtServers'a Ulaşabilen Var mı !!!!!
19-08-2009, 17:45:45
#9
elektron
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bugün tüm gün msn'de yoktular. Şimdi msndeler kendileriyle konuşacağım.