Birakin iki gunu, iki saat boyunca bile ulasilamaz olamamali bir hosting saglayicisi. Gece vakitleri mazur gorulebilir, fakat bu tip bir olayin hic bir mazereti olamaz.

Bekleyin diyen arkadaslar da neye gore beklemekten bahsediyor bilmiyorum. Bir sorununuz oldugunu ve cevap bile alamadiginizi dusunun. Firma/kisi/kurulusun istenen isi yapmasi konusunda bir hukum sart yoksa bile olumsuz sekilde yanit donmeli kisilere.