underground01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
baltalayıcı bir mesaj okumasam kafamı kesicem birgün
anlatım için teşekkürler.kısa ve öz bilgiler olmuş
Burası forum ortamıdır. Birşey yazıldığında herkes katılmak veya kabullenmek zorunda değildir. R10'da bu senelerdir böyle ve farkı da burdadır. Herkes fikir ve görüşünü sergilediğinden en doğruya varılıyor. Koyunlama değil yani sistemin işleyişi.