Zaten bende bunu söylüyorum
1. msn'de değiller
2. sabit telefonları ne zaman ısrarla ararsam arayayım meşgul
3. yazdıkları cep telefonları ya çoğu zaman kapalı ya da sürekli meşgul
4. sms gönderdikleri telefona birisi çıktı yaklaşık bir saat önce ve ilk aramamda yanlış numara olduğunu ikinci aramamda ben oranın çalışanıyım dedi. iki gündür ulaşamadığımı söyledim isminiz nedir dedi Uğur dedim. ben arkadaşlara ileteceğim size ulaşırlar vs. dedi. Hala tık yok
5. ilk yazdığım maile ödeme yaptığımın gecesi cevap geldi ilgileniriz denildi bilgileri bize gönderin kontrol edelim denildi. 2 gündür tık yok. 4-5 mail attım tüm maillerine en ufak bir geri dönüş bile yok.
6. dün msnde, gece konuyla ilgili yetkilinin yanıt vereceği söylendi. gece 3-4'e kadar bekledim!!!