Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İkigündür ulaşamıyorum kendilerine. En son şu aşağıda ki e-postayı yazdıktan sonra sms için kullandıkları telefon numarasına ulaştım tekrar. Meşgule aldılar ve şu anda o telefonada ulaşamıyorum telefonu kapatmışlar. İyice sinirlendim bu duruma. Anlayışlı olacak bir durumda yok ortada anlayış talep ederlerse resmen rezalet yaptıkları.
-----------------------------------------------------------------
Merhaba,
2 gundur 4 e-posta gonderdim defalarca sabit telefon numaranizdan arayip ulasamadim. En son sms numaralarinizdan birini aradim ilgilenildigi soylenildi. Msnden sordum gece yetkili arkadasin ilgilenecegi soylenildi. Bu sure zarfinda iki musterime tam anlamiyla rezil oldum. Yarin kesin diye diye iki gundur boyle rezalet bir durumun ortasinda kaldim. Bari e-postalarima bir karsilik yazsaydiniz biz ilgilenemiyoruz ve ya serveriniz desteklemiyor vs. diye siz ilgilenin diye bende ilgilenirdim. Bu ne bicim bir rezalet size bir turlu ulasamiyorum.
-----------------------------------------------------------------