NcBooM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır siteyi komple silip başka bir script kurdum zaten sitede iframe yok. Her türlü şifreleri de değiştirdim. Bakalım 1-2 güne cevap gelir yeniden inşallah açılır.
Bak o şekil bir olay benim başıma gelmişti.Herşeyi silip yeniden kurmuştum olmamıştı.Sonra bir abim bana başka bir hosta siteyi kurmamı tavsiye etti.Dediğini yaptım anında kalktı uyarı.Olmazsa en son olarak öyle yapabilirsin.