Tias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok mu hayrına arkadaşın 5 lirasını verecek.Olsa hesapta şu an ben göndercem yeminle.
benim derdim 5 lira değil ondan bundan 5 lira almak değil ama 5 liralık bi pakete bu kadar ilgi gösteriyorlar
SunucuTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet bende yazdıklarınıza katılıyorum 5 TL için öle birşey yapmazlar kaldıki bu kadar reklama bütçe ayırıyorlar yanlışınız vardır
kardeşim o zaman gelsin burda cevaplasın kendilerinin üyeliği var şimdi ben nerden bileyim benim db min vvarezden satmayacaklarını?