WebdenAlsak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilal bey siparişiniz İşleme alınmış
Sanırım yogunluktan dolayı bir problem yaşamıssınız
Ürün Ödemenizi yaptıgınız an Kargoya verilecektir.


Saygılarımızla..

Fırsatı Kaçırma , Fırsatsız Kalma !!!
WebdenAlsak.Com
Ödemeyi yaptım. Hangi kargo ile gönderiyorsunuz? Kaç lira tutuyor? PTT kargo daha ucuz oluyor.