Arkadaşlar olay 5 lira 5000 lira olayı değilki ? Konuyu açan arkadaş destek alamadığından yakınmış. Kaldıki nekadar para verdiğinin ne önemi var? destek vermeyeceklerse 5 liralık paket satmasınlar ozaman ?
neyse gerçi yargısız infaz yapmak olmaz, aynı olayı birde firmadan dinlemek lazım belkide ellerinden geleni yapmışlardır