Merak etmeyin konuşurken ve yazarken en az argo kulanan ve kurallara mümkün olduğunca uymaya çalışan kişiler arasında ilk 20'ye girerim r10'da. Yazım hatalarım olabilir çünkü son 8 yıldır eğitimim İngilizce bazı kavramların karışması normaldir

Son olarak .. bir anlamı yoktur . yada ... kulanın