Her şey yavaş yavaş internete taşınıyor. Örnek askerlik şubesi ile ilgili konu. Örnek e-devlet. İnternet haberciliğinin de TV haberciliğinin önüne geçmeye başlaması da bir gerçek. 10 yıl sonra böyle karamsar düşünülen şeylerin gerçekleşeceğine inanmıyorum ama her şeyin bir sonu vardır elbette. 10 yıl sonra değil de 20 yıl sonra olur. Diyeceğim odur ki mutalaka yaratıcı fikirlerle yeni projeler ortaya çıkarılmalıdır.