Allah bilir.
İnternet hiç bitmez. Geleceği en parlak ve en büyük yıldız olma yoludur internet.
10 sene sonra adsense olmaz daha büyüğü olur. İş imkanları çoğalır.
Genç arkadaşlarımızın geleceği parlak.
Katılıyorum.
Herkes neden olumsuz düşünüyor, ben anlam veremedim doğrusu.
İnternette reklamın Tv reklamlarına göre daha çok kitleye ulaştığı ve ücret olarak daha uygun olduğu konuşuluyor piyasada.
İnşallah hayırlısı olur diyelim.