gezginturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke bu cümlenin altına da Türk Dil kurumundan bir açıklama ekleseydin..
Merak etmeyin konuşurken ve yazarken en az argo kulanan ve kurallara mümkün olduğunca uymaya çalışan kişiler arasında ilk 20'ye girerim r10'da. Yazım hatalarım olabilir çünkü son 8 yıldır eğitimim İngilizce bazı kavramların karışması normaldir

Son olarak .. bir anlamı yoktur . yada ... kulanın