Keşke bu cümlenin altına da Türk Dil kurumundan bir açıklama ekleseydin..
Merak etmeyin konuşurken ve yazarken en az argo kulanan ve kurallara mümkün olduğunca uymaya çalışan kişiler arasında ilk 20'ye girerim r10'da. Yazım hatalarım olabilir çünkü son 8 yıldır eğitimim İngilizce bazı kavramların karışması normaldir
Son olarak .. bir anlamı yoktur . yada ... kulanın