Konu
Emre kornerden gol atti
18-08-2009, 08:10:00
#23
Serverfield_Sezer
ilk gol ofsayt evet, emre kornerden gol attı değil, kaleci kornerden gol yedi tabirine katılıyorum, dos santos'a söyleyecek laf bulamıyorum, koç yumurtası!