Golü atan Kazım bile ofsayt olduğunu inkar etmezken, sanki Fenerbahçe ofsayttan attığı golle 1-0 kazanmış gibi hiddetli bir biçimde konuşuyorsunuz ya... Siz ve türevlerinize hayranım.
SIVASLI olsan anlardın o mesajın hittetini.
Hey ya..
1 - 3 - 5 ne fark ederki ?
Sonuçda ofsaytdan adam gol atmış, Sonuçda atmış ve kazımda söylüyor
Aynı şekilde Sivas atsaydı mac öyle bitseydi OOOO yıkardınız artık.