Elimden inbox'dan aldıgım ama ozman kurdurmadıgım 2 adet ***** script var ama bir türlü kuramadım gitti plesk panelden hiçbirşey anlamıyorum. yardımcı olmak isteyen arkadasların desteklerini bekliyorum