Dostum konu için teşekkür ederim çok güzel bir konuya değinmişsin.Domain işi bende de merak ile başladı ama şükür ki erken bitirdim.Önüme her gelen domain'i yada adam olmayacak siteleri alıyordum büyütürüm iyi fiyata satarım vs.. gibi birçok gereksiz düşünce ile ama sonra satmak istediğimde kimsenin almaması bende soru işareti doğurdu birçok domain'i mi 3-5-6 tl gibi ücretlerle sattım max. 3 domain için 30 tl aldım bu gibi küçük rakkamlar.Artık birkaç ismini beğendiğim ve sağlam proje çıkabilecek birkaç domain tutuyorum elimde kalan 3-5 değersiz çöplük domain'i de 3-5 Liradan verip rahatladıktan sonra birdaha tövbeler olsun böyle saçma bir yatırım yapmam