Babacan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
demişsiniz hocam seans açılmadan hissenin fiyatını yatıracakları kar payını alacak şekilde aşağıya digliyorlar.Değişiyor yani onu söylemeye çalıştımm.
600TL Hesaba yatırdılar.O 600 Lirayı karşılayacak kadar fiyat indirimine gittiler.Seans açılmadan
Hocam ama sizin dediğiniz temettü ben bedelsiz sermaye artırımını anlatmıştım ikisi farklı şey