Hocam sitenizden gelir elde edemeyecekseniz girmeyin

Ben çalışıyorum zaten. Kendi siteme bakamıyorum.

Başka arkadaşa verdim kendi sitemi. Ücretli iş alıyorum.

Referanslarımda var kaliteli. Ama kazanamazsanız eğer hiç girmeyelim.

Hem siz ödeme zorluğu çekersiniz, hem ben kazanacağımı kazanamamış olurum.