sechkine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bu tam olarak noluyor refres faln varya.
benim asıl aklımdaki 3 k siteli bir sitemden yeni siteme iframe ile yonlendirmek ti. ve bundan 3k siteye giren ziyaretçilerim falan anlayamayacak herşey normal gibi devam edecek.
tabi google da zararı olmamasını istiyorum da.
Bunu ancak "refresh" ile yapabilirsin fakat google yeniden yönlendirmeleri sevmiyor.

Kişisel tavsiyem link ile veya resim ile yeni sitene hit sağlaman.