iframe diilde html kodu ilede dediğini yapabilirsin zamanı yaz kısmına da kaç saniye sonra yönlendirmesini istiyosan siteye girdikten sora onu yaz...
<meta http-equiv="refresh" content="zamanıyaz;URL=http://site ismi">
hocam bu tam olarak noluyor refres faln varya.
benim asıl aklımdaki 3 k siteli bir sitemden yeni siteme iframe ile yonlendirmek ti. ve bundan 3k siteye giren ziyaretçilerim falan anlayamayacak herşey normal gibi devam edecek.
tabi google da zararı olmamasını istiyorum da.