Kimseyi inandırmak zorunda değilim. Resme inan arkadaşlara teşekkür ediyorum. Resim sahte değil. Ama hesaplamada hata olasılığı yüksek.. Hayatımda ilk defa yalancılıkla suçlanıyorum ve bu çok çirkin. ! Bir daha da r10 'a konu açmayacağıma herkes emin olabilir. Lütfen konuyu kilitleyin ! İnanan arkadaslara ne olup bittiğini isterlerse 1-2 gün sonra PM olarak bildiririm. 1 ay sonra üniversite eğitimi için yurtdışına gidiyorum ve şuanda uyumam gerekli yarın halletmem gereken işler var.
Kilit Lütfen !!!!!!!!!!