valla ben anlık sevinçler yerine kendimi en kötüye hazırlamayı yeğlerdim zira 1 doları görünce 1 sene üzerimden atamayağım bir şok olurdu... neyse tartışmaya değmeyecek konular üzerinden tartışma açıyosun kapatalım...
öznel yargılar üzerinde tartışıyoruz..bencede kapatalım..arkadaşa da tebriklerimi sunarım..
Allah daha iyi kazançlar versin hocam..