Sadece Bank asya kesmiyor diye biliyorum..
Evet BankAsya'da 2 yıldır hesabım var ve internet şubesi bankacılığını devamlı kullanıyorum. Şimdiye kadar yaptığım eft ve havalelerden ya da fatura ödemelerinden hiç ücret alınmadı. Hesap işletim ücreti'de istemiyorlar.
Adsense için bu hesabı kullansam sorun olmaz değil mi? Yani Google bankalar arasında ayrım yapmıyor değil mi?