OsmanaGGa1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iş banklası benden nerdeyse her ay çekiyor..ilk ay 21,00 tl çekti,ertesi aydan başladı 7şer tlden alıp götürüyodu valla..bu arada öğrenciyim..gittim sordum bankaya diyolardıki öğrenciyseniz karttla birlikte gelin çekilen hesap tekrar iade edilir..kaç kere gittim ama bi ses soluk çıkmadı..(bu arada bankaya müdür hortum dayadı..15 trilyonu alıp kanada'ya kaçtı)..adsense de bi sorun çıkarırmı bilmiyorum..ama sorcam..bu cvbıda bankadan para kesiyolar dediğiniz için yzdım..
Yok! Bilincsiz kullanicisin.. Bak ogrencisin, gideceksin ogrenci belgenle suanki kartini ogrenci oldugunu kanitlayip ogrenci olarak kaydetcekler, boylelikle senden hicbir turlu para kesim v.s. yapmiyorlar.. Yok ugrasamam diyorsan, evde her ay odeme yaptigin herhangi faturani hesabindan otomatik olarak almalarini iste, kesim yapmiyorlar..