Konu
engelci19 isimli üyeye dikkat
16-08-2009, 16:43:21
#9
cumhuriyet
iş bittikten sonra veya işin yarısı bittiğinde ödemenin yapılması daha uygundur. yanlış yapmışsınız hocam =)
ayrıca 17-18 yaşını bırakın değil daha ergenliğe girmemiş çocukların bu forumda gezdiğini unutmayalım