iş bittikten sonra veya işin yarısı bittiğinde ödemenin yapılması daha uygundur. yanlış yapmışsınız hocam =)
ayrıca 17-18 yaşını bırakın değil daha ergenliğe girmemiş çocukların bu forumda gezdiğini unutmayalım