Bütün bu işlemlerin tamamı tek dosya ile de yapılabilir. a,b,c gibi alfabeyi dizmeye gerek yok.

En basit haliyle form.php dosyası;

<?php
if($_GET['durum'] == 'kayit'){
	# veritabanı kayıt işlemlerini buraya yaz
	//Kayıt işlemi başarılı ise
	# header('Location: form.php?durum=basarili');
	//Kayıt işlemi başarısız ise
	# header('Location: form.php?durum=basarisiz');
}elseif($_GET['durum'] == 'basarili'){
	echo 'form başarıyla kaydedildi.';
}elseif($_GET['durum'] == 'basarisiz'){
	echo 'form kaydedilemedi.';
}else{
	//ziyaretçinin göreceği formun kodlarını buraya yaz.
	//<form method="post" action="form.php?durum=kayit".....
	//şeklinde olacak
}
?>