Bütün bu işlemlerin tamamı tek dosya ile de yapılabilir. a,b,c gibi alfabeyi dizmeye gerek yok.
En basit haliyle form.php dosyası;
<?php
if($_GET['durum'] == 'kayit'){
# veritabanı kayıt işlemlerini buraya yaz
//Kayıt işlemi başarılı ise
# header('Location: form.php?durum=basarili');
//Kayıt işlemi başarısız ise
# header('Location: form.php?durum=basarisiz');
}elseif($_GET['durum'] == 'basarili'){
echo 'form başarıyla kaydedildi.';
}elseif($_GET['durum'] == 'basarisiz'){
echo 'form kaydedilemedi.';
}else{
//ziyaretçinin göreceği formun kodlarını buraya yaz.
//<form method="post" action="form.php?durum=kayit".....
//şeklinde olacak
}
?>