CumhuriyeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben koyulmuyor diye biliyordum, burada görüşümü dile getimem arkadaşı yanlış yönlendirme mi oldu? tartışma platformunda doğaldır bu hocam.
Burası tartışma platformu değil webmaster forumu.

Ayrıca yazınızın başına ' bence ' kelimesini ekleseniz daha doğru olacaktır.

''nasıl olmaz hocam :/ video siteleri yasak, ne olursa olsun..''

Bu cümlede kesinlik var. Dolayısıyla yanlış bilgilendirme !